פלטפורמה לייצור טפסים מקוונים- חדשנות שמשתלמת לעסק

בוני טפסים מקוונים הופכים פופולריים יותר ויותר כאשר חברות מבקשות לייעל את פעילותן בכל רגע נתון, כדי לספק את השירותים הטובים ביותר ללקוחותיהם. מילוי טופס מקוון הוא דרך נוחה לעסקים לאסוף נתונים מהלקוחות שלהם. עם מידע זה לרשותכם, תוכלו לבצע בחירות מושכלות לגבי הכיוון של החברה שלכם.

מה זה בעצם פלטפורמה ליצירת טפסים מקוונים?

פלטפורמה דרכה ניתן לייצר טפסים מקוונים היא אתר אינטרנט המאפשר לכם להעלות את הטפסים העסקיים שלכם עם שדות הניתנים למילוי שבהם משתמשים יכולים לשלוח מידע, והופכים את הטופס לאלקטרוני בעל דשות הניתנות למילוי. היכולת ליצור טפסים הן למשתמשים חיצוניים והן לצוות הפנימי היא יתרון עיקרי בשימוש בבונה טפסים מקוון.

יש הרבה אתרים בוני טפסים מקוונים, רק באתר iforms תוכלו למצוא גם אפליקציה לחתימה על מסמכים  שתיתן לכם גישה קלה לכל המערכת, ותוכלו להמשיך לתפעל אותה גם מהנייד!

מהם היתרונות של שימוש בפלטפורמת טפסים מקוונים?

טפסים מקוונים נמצאים בשימוש נרחב מכיוון שהם מאפשרים לארגונים לאסוף בקלות נתונים רלוונטיים במינימום מאמץ. היתרונות העיקריים של טפסים מקוונים הם:

אם אתה משתמשים במילוי טפסים מקוונים, לא תצטרך לדאוג שהניירת תלך לאיבוד, מאחר וכל הטפסים נשמרים בתיק המיועד של כל עובד או לקוח, בהתאם לפרטים הם ממלאים.

iforms הוא כלי מקוון לבניית טפסים דיגיטליים שיש לו מספר תכונות חיוביות, אחת מהן היא קלות השימוש שלו. אתם תוכלו להסב כל טופס לצורתו הדיגיטלית במהירות, או להשתמש במקוון טפסים סטנדרטיים שכבר נמצאים באתר.

איך לבחור את הפלטפורמה המתאימה לייצור טפסים מקוונים?

  • לא צריך להיות מקום לאי הבנה ביוצר טפסים מקוון איכותיים. משתמשים צריכים להיות מסוגלים לנוע במהירות ובביטחון מטופס לטופס או משדה מילוי אחד לשני.
  • מחיר סביר. חשוב למצוא שירות משתלם, אבל כזה שלא מתפשר גם ל השירות אותו אתם תקבלו.
  • שילוב בין האתר לאפליקציה. פלטפורמה מוצלחת היא זו שמאפשרת שימוש נוח ושילוב בין עבודה דרך האתר ודרך האפליקציה.

מערכת יצירת הטפסים המקוונים של iforms היא מערכת נוחה, פשוטה לשימוש, אשר מאפשרת לייעל את התהליכים העסקיים של העסק שלכם, אבל מנגד היא לא מתפשר על אבטחה ואיכות השירות. כדי להירשם בקלות לשירות מעולה של iforms הכנסו לאתר החברה, בחרו בשירות המבוקש והירשמו ליו. תכול ולהתחיל להשתמש בשירות באופן מידי, כך שהאוטומציה של העסק שלכם תתרחש במהירות. לפרטים נוספים הכנסו לאתר או צרו קשר עם שירות לקוחות החברה דרך המייל [email protected].

קרדיט: Canva

מילוי טופס 101 באינטרנט משדרג את העסק שלכם!

טופס 101 הוא טופס מס הכנסה אשר חייב להיות מטופל על ידי כל עסק עם עובדים. העובדים חייבים למלא אותו מדי שנה ב-1 בינואר ובכל פעם שנתינים אישיים המשפיעים על המס שלהם משתנים. עם מערכת iforms, בעלת טופס 101 מקוון מובנה, הכל נעשה בצורה אלקטרונית, מה שמקנה מספר יתרונות לעסק על פני השיטה הקודמת של שימוש בטפסי נייר.

יסודות הפורמט הדיגיטלי ואיך זה תורם לעסק שלכם?

טופס 101 פך באופן מסורתי לזמין לעובדים רק לאחר שביקשו אותו ממחלקת הנהלת החשבונות או משאבי אנוש או קיבלו אותו בדוא"ל. השלב הבא הוא שהעובד ידפיס את הטופס, ימלא את המידע ויחתום עליו לפני שהוא יסרוק אותו ואת המסמכים התומכים שוב לפני שליחתם בדואר למחלקה המתאימה לתיוק ידני. טופס 101 מקוון זהה לגרסת הנייר, עם זאת, הוא יכול להיות משודר באמצעות דואר אלקטרוני או הודעת טקסט במקום צורך לעבור את הצרות של הדפסה, מילוי, חתימה, העברה הלוך ושוב, תיוק וכו'.

זה קל יותר, מהיר יותר ויעיל יותר לשימוש גם עבור העסק עצמו וגם עבור העובדים. עובד חדש יכול להגיש טופס 101 בכל עת ומכל מקום שהכי נוח לו. הוא צריך רק ללחוץ על קישור כדי להתחיל למלא את הטופס. המערכת תדריך אותו בכל שלב, תנחה אותו להזין מידע נדרש ותפתח אזורים נוספים לפי הצורך. בנוסף, הוא עשוי לצרף במהירות ובפשטות אישורים משלימים, כמו תמונה שצולמה באמצעות הטלפון החכם שלו, ולאחר מכן לחתום באמצעות העכבר או מסך המגע של המכשיר שלו. לאחר הגשת הטופס יתווסף לתיק כוח האדם של העובד ויועבר למחלקת הנהלת חשבונות, שכר ומס המתאימות להמשך טיפול.

מהיר וקל: מלא טופס 101 באינטרנט

גם העובד וגם מחלקת משאבי אנוש ייהנו מאוד מהחיסכון בזמן, שכן לאחרון יהיו יותר משאבים זמינים למשימות אחרות. אין צורך לרדוף אחרי עובדים שישלימו מידע מכיוון שהמערכת מפחיתה טעויות אנוש, מחסור בפרטים ובניירת וכו'. מכיוון שהכל מטופל באופן אלקטרוני, אין צורך לעקוב אחר אנשים כדי שיאספו את הטפסים שלהם. יתרה מכך, המערכת עשויה להיות מוגדרת למשלוח אוטומטי של טפסים בעת הצורך, כגון בתחילת שנת מס. וזה אפילו לא מזכיר את העובדה שטפסים אלקטרוניים אף פעם לא מאבדים, מתלכלכים או נהרסים. טופס 101 מקוון יכול לחסוך זמן רב, במיוחד כאשר הטיפול בו מוכפל בעשרות או מאות עובדים, וזה יכול גם לעזור לאנשי משאבי אנוש להפיק את המרב מזמנם בעבודה. מוזמנים ליצור קשר [email protected]

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן