פיגום נייד מאלומיניום

ישנם סוגים רבים של פיגומים המשמשים כיום בענף הבנייה. מפיגום מוט בודד, ועד פיגום נייד מאלומיניום על גלגלים, כאשר לכל סוג של פיגום יש את היתרונות שלו ולכן הוא משמש למטרות שונות. המטרה העיקרית של שימוש בפיגומים היא לסייע לעובדים ולחומרים במבני בנייה, אם כי פיגומים נמצאים בשימוש נרחב גם במקצועות אחרים כגון תיקונים ותחזוקה, שטיפת חלונות ואירועי בידור. בטיחות היא בעלת חשיבות עליונה בכל הנוגע לפיגומים, לכן אין לרכוש פיגום או לעבוד על אחד שהוא אינו תקין במאת האחוזים. חברת אקרו המפרץ שמה דגש על הבטיחות בכל הנוגע לפיגומים, לכן אם אתם זקוקים לפיגום תקין, עמיד ואמין, חברת אקרו המפקץ היא הכתובת עבורכם.

יתרונות של פיגום נייד

נייד- אחד היתרונות הטובים ביותר של פיגום נייד הוא שהמבנים הנעים הללו הם ניידים מאוד. ניתן להעביר בקלות את הגלגלים שעליהם מבוססות הבמות ממקום למקום בלחיצה או משיכה פשוטה. אם אתם צובעים את פנים הבית שלכם וברצונכם לפנות קצת מקום בסוף היום, פשוט העבירו את הפיגום למקום נוח ופרקו אותו, מה שדורש מעט מאוד זמן ומאמץ.

בטוח ונוח- בהשוואה לפיגומים מסורתיים יותר כמו עמוד יחיד קבוע, פיגומים ניידים הם הרבה יותר בטוחים ונוחים לעובדים. משטחי התמיכה הזמניים מוגנים במעקה בחלק העליון של המבנה מה שמקטין משמעותית את סיכויי נפילת העובדים מהרציפים. בנוסף, ניתן להגביה או להנמיך את הפלטפורמות בנוחות במאמץ קטן.

מרווח- יתרון פנטסטי נוסף של שימוש בפיגומים ניידים על פני פיגומים מסורתיים יותר הוא שיש הרבה מקום לזוז. עובדים יכולים להשלים את עבודתם בידיעה שהם יכולים לעבוד בחופשיות על פיגומים ניידים ואינם מוגבלים לחלל קטן. לא רק שזה מספק אפשרות בטוחה יותר לעובדים, אלא שיש יותר מקום לשמור כלים וחומרים על הפלטפורמה, מה שמאפשר סביבת עבודה יעילה ואפקטיבית יותר.

כיצד מזיזים פיגומים ניידים בבטחה?

הדבר הטוב ביותר בפיגום נייד הוא הרבגוניות וקלות התנועה. בניגוד לסולמות, ניתן להזיז פיגום נייד בזמן שהעובדים עומדים על הרציף, אם המעבר מתנהל בצורה בטוחה. אך יש להזיז את הפיגום הנייד רק אם העובדים העומדים על הרציף מודעים ומוכנים לתנועה. בעת הזזה, הפיגום חייב להישאר על קרקע ישרה ואסור שהאזור יכלול בורות, חורים או חסימות. אז אם אתם רוצים לבצע את העבודה שלכם במהירות וביעילות, אך לא להתפשר על בטיחות, צרו קשר עם חברת אקרו המפרץ ובררו על הפיגומים הניידים. חייגו אלינו 072-2503515

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן