עורך דין עבירות סמים- באיזה מקרים הוא יכול לסייע?

עבירות סמים הן עבירות מאוד חמורות ומורכבות. בפקודת הסמים מפורטים כל החומרים המסוכנים כאשר מוגדר משקל מדויק לכל סוג של סם אשר בהתאם אליו יקבע האם מחזיק הסם יואשם בעבירה של שימוש עצמי, עבירה של סחר בסמים, עבירה של החזקה שלא לצורך שימוש עצמי ועוד. חשוב מאוד לדעת כי בין עבירות הסמים הכי נפוצות ניתן למצוא את עבירות סחר בסמים, עבירות שימוש עצמי בסמים, עבירות המוגדרות  כגידול סמים וכן ייצוא וייבוא של סמים. החוק מקל כיום על אדם אשר נתפס כאשר יש לו כמות קטנה של קנאביס בפעמים הראשונות ויוטל עליו לשלם קנס כספי במקום רישום פלילי. עורך דין עבירות סמים יכול לסייע לכל אדם אשר נתפס עובר עבירה כלשהי בתחום הסמים.

מהי הענישה בגין עבירות סמים?

חשוב מאוד לדעת כי הענישה בגין עבירות סמים תשתנה בהתאם לסוג העבירה וכן בהתאם לכמות של הסם שנתפסה במסגרת העבירה. בבואו של בית המשפט לגזור את העונש של האדם שהורשע בעבירת סמים, הוא ישקול בין היתר את הנסיבות של ביצוע העבירה, את העבר הפלילי של האדם, את הכמויות של הסם שהוא נתפס עימן וכן את הליכי השיקום שעבר, במידה ואכן עבר. כמובן שבכל מקרה שבו מסתבכים בעבירת סמים, יש לבחור עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה אשר עוסק במגוון תחומים לרבות: ביטול רישום פלילי, ייצוג בעבירות סמים, ייצוג בעבירות של אלימות ועוד. כמובן שאת עורך הדין יש לבחור בקפידה.

כיצד תבחרו עורך דין פלילי לעבירות סמים?

לא מעט מהאנשים אשר נעצרים בגין עבירות סמים, ירצו לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה אשר יוציא אותם מהמצב שבו הם מצויים. יחד עם זאת, כיום ניתן למצוא לא מעט עורכי דין פליליים המציעים את שירותיהם ועל כן, לא תמיד קל לבחור את עורך הדין המתאים. הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם בבחירת עורך הדין: ראשית כך, מומלץ מאוד לוודא כי לעורך הדין הפלילי אשר יש לו ניסיון ספציפי בתחום עבירות סמים והוא מומחה בטיפול בתיקים הללו. ממעבר לכך, חשוב מאוד שלעורך הדין יהיו יחסי אנוש טובים מאוד שכן, לא פעם הוא יידרש לנהל משא ומתן מול גורמים כאלה ואחרים הנוגעים אל התיק. כמובן שחשוב שתהיה אינטרקציה טובה בינכם לבין עורך הדין והוא חייב להיות אדיב, קשוב וסבלני שכן המטרה שלו היא בסופו של דבר לייצג את הגרסה שלכם בצורה הטובה ביותר.

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה עבור ייצוג בעבירות סמים, כדאי שתכירו את הטוב ביותר בתחום: משרד עורך דין אלון שליכטר.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן