נווה שאנן חיפה דירות למכירה – כולל לכניסה מיידית

נווה שאנן חיפה דירות למכירה מוצעות לכל מתעניין לאורך כל השנה. הדירות מגיעות בגדלים ומפרטים שונים. השכונה נחשבת לשכונה נעימה למגורים. ניתן למצוא בה את כל התשתיות הנחוצות לתושבים. מיקי קודה זכיין של חברת סנצ'ורי 21 חיפה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

נווה שאנן חיפה דירות למכירה ממוקמות במגדלי מגורים בבניינים עם מספר קומות מועט וכדומה. ניתן למצוא גם עם חצרות וגינות צמודות וכן הלאה. דירות רבות זקוקות לשיפוץ ואחרות הן משופצות. כך, בשיפוץ עצמי של הבעלים או במסגרת תוכנית תמ"א 38 ועוד. שכונת נווה שאנן הוותיקה מספקת לתושבים סביבת מגורים נוחה ונעימה. ניתן למצוא רחובות צדדיים הקרובים למרכז השכונה אבל כאלו המאופיינים בשקט סביבתי. השכונה פרוסה על אחד מרכסי הכרמל וממקומות רבים בה נשקף נוף נהדר לים, לגליל ולמפרץ. דירות רבות בנויות בהתאמה לנוף מה שמשדרג רבות את איכות החיים. ניתן למצוא בה תשתיות מסודרות הכוללות מבנים ציבוריים, גני שעשועים, מרכזים מסחריים, חנויות ובתי קפה ועוד. רבים מהמתעניינים יוכלו למצוא בה את דירת חלומותיהם.

בדיקות בטאבו וליווי

בדיקות לפני רכישה נעשות בטאבו לוודא רישום של הבעלים, לגבי שטח הדירה, שאין עיקולים ועוד. כל מתעניין יזכה  לקבל לידיו רשימת דירות המותאמות לצרכיו ודרישותיו. המתווך ילווה אותו בעת הביקור ויפרט על הדירות המוצעות כולל על היתרונות הקיימים בהן. הוא יכול אף לסייע במשא ומתן מתקדם לקראת רכישה ולטובת סגירת פערים. בנוסף, יכול לסייע בתהליך הרכישה. הליווי הצמוד יסייע מאוד לכל מתלבט.

שירות ממתווך בעל ניסיון

מיקי קודה זכיין של חברת סנצ'ורי 21 חיפה עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו כוללים, ייעוץ, בדיקת מסמכים, המלצות על עורכי דין, חברות לשיפוץ, שמאים ובעלי מקצוע נוספים בתחום, ליווי לאורך כל התהליך ועוד. הוא בעל רישיון, ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים. ברשותו תשתית מעולה הכוללת מבחר דירות בנווה שאנן לרכישה. הוא ישמח להעמיד אותה לכל לקוח מתעניין.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן