מכון גמילה איכותי ומושלם

אחד המקומות היותר מושלמים לגמילה ולפיתוח הרגלים בריאים יותר וחיים שלווים יותר זה אשפוזית פרטית שכן דרך אשפוזית פרטית תוכלו להיגמל מכל מה שתרצו, להתחיל חיים בריאים יותר וכן לקבל כלים משמעותיים לחיים טובים ובריאים יותר. כמו כן בבחירת האשפוזית המושלמת ביותר עבורכם הקפידו על מספר דגשים והם:

  • פרטיות- שכן פרטיות זה פקטור חשוב, הרבה פעמים האנשים המכורים סובלים משהייה בציבור, או שהייה לצד הרבה אנשים, והפרטיות והשקט הם דבר הכרחי וחשוב לטיפול מוצלח ואפקטיבי.
  • יחס חם- יתרון רב שיש לאשפוזית פרטית מאשר שאר המקומות זה עצם כך שהיחס באשפוזית הינו יחס חם ואישי כלפי כל מטופל ומטופל כך שהמכורים והמטופלים במקום ייהנו מדאגה אישית כלפיהם ויחס אישי חם ועוטף, כך שתדעו שיש לכם על מי לסמוך.

לשם כך תוכלו לפנות לשבטיא אשר הינו מרכז גמילה פרטי ומושלם. במרכז גמילה שלנו ישנם מגוון רחב של תוכניות למטופלים שלנו, יחס אישי חם כלפי כל מטופל, וכן גם טיפול מותאם אישית ודאגה אישית כלפי כל מטופל. בנוסף אנו מתמחים בכל סוגי ההתמכרויות תוך כך שיש במקום שלנו פסיכיאטר ואנשי מקצוע אשר מיומנים להתעסק עם מכורים.

לחיות באופן בריא יותר ומושלם

אחת הגמילות המסובכות ביותר והמורכבות ביותר הינה גמילה מאופיאטים שכן אופיאטים זה למעשה משככי כאבים על כלל סוגיהם, בין אם זה הרואין, פרקוסט, מורפין ועוד. הליך זה הינו הליך מורכב למדיי שכן האופיאטים ומשככי הכאבים הינם ממכרים במיוחד, והינם בעלי נזקים שלפעמים יכולים להיות כמעט בלתי הפיכים, כמו כן תסמיני הגמילה יהיו הפוכים להשפעות הסם, וכן הגמילה לרוב תהיה פיזיולוגית ונפשית, וכן תידרש הרבה פעמים שימוש בנלוקסון, ותרופות אחרות. כמו כן שימוש בסמים כמו הרואין ומורפין יכולים לגרום להתפרצויות של מחלות נפש, מאניה, חרדות ועוד, וממצב זה אנו בדיוק רוצים להימנע.

לא לחכות לרגע האחרון

הרבה מכורים מחכים עוד ועוד, ומתקשים לצאת ממעגל ההתמכרות שלהם, רובם הינם מודעים לכך שהם מכורים אך ההנאה הרגעית שווה בעיניהם הכל ועל כן הם מתקשים ללכת למכוני גמילה. כמו כן הינם גם מפחדים לחיות ללא התמכרות שלהם. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לשבטיא ונספק עבורכם מרכז גמילה פרטי ואיכותי אשר תואם לשלל ההתמכרויות. המרכז שלנו הינו מלון בוטיק פרטי ומושלם אשר דרכו יקבלו המטופלים שלנו יחס פשוט ומדהים ויצאו לדרך חיים חדשה ובטוחה יותר. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 058-712-4712 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן