מה צריך לעשות כשמסתבכים עם החוק

מה קורה אם ביצעתי עבירה פלילית

רוב רובם של האזרחים במדינת ישראל הם אזרחים טובים ושומרי חוק. אבל לעיתים, בלי כוונה או גם במקרה שביצענו עבירה על החוק, ייתכן שנגיע למצב בו נואשם בביצוע עבירה פלילית. במצב שכזה, כנראה תפתח חקירת משטרה, נזומן לחקירה ואף נגיע למעצר במקרים מסוימים. במסגרת ההליך הפלילי בישראל, מומלץ לנו להיעזר בעורך דין מקצועי, בעדיפות כזה שמתמחה בתחום הפלילי. אם לא נמצא אחד כזה בעצמנו. הסנגוריה הציבורית יכולה למנות אחד בחינם בעבורנו. עורך דין שכזה תפקידו להגן עלינו ולייצג אותנו בהליכים השונים בכל הערכאות בבית המשפט. מאידך, מכיוון שלא תמיד מדובר בעורכי הדין הכי טובים, שגם ככה נמצאים בעומס עבודה גדול, ייתכן שנעדיף להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי מוביל שיקדיש את מרצו וזמנו בעבורנו.

באילו סוגי עבירות פליליות יכולים להאשים אותי

בחוק העונשין הישראלי ישנן עבירות פליליות רבות ומאות סעיפי חוק. עבירה פלילית היא עבירה בה אדם ביצע מעשה שהחברה בישראל רואה אותו כפסול, זאת באמצעות נציגי הציבור שלנו חברי הכנסת, שהכניסו את העבירה לספר החוקים. המעשה הפסול הזה שיהפוך לעבירה פלילית, יגרור עמו עונש למי שיבצע אותו, בדמות מאסר, קנס, עבודות שירות וכו'. בין סוגי העבירות השונות נוכל למצוא עבירות מוכרות כמו הריגה, השחתת רכוש והסגת גבול. ישנן מספר קבוצות של עבירות שיש להן מאפיינים מיוחדים. למשל עבירות צווארון לבן כמו שוחד או הפרת אמונים, הן כולן בעלות מאפיין משותף של שחיתות ציבורית.

האשימו אותי בביצוע עבירה למרות שאני חף מפשע, מה כדאי לעשות?

כולנו עושים לפעמים טעויות, כולל משטרת ישראל ובתי המשפט. במקרה בו הואשמתם בביצוע עבירה למרות שאתם חפים מפשע, כדאי להיעזר בעו"ד פלילי מקצועי שמתמחה בעבירות פליליות מהתחום בו אתם מואשמים. הסכנה במשפט פלילי גבוהה הרבה יותר מכיוון שעבירות כמו הריגה הן בעלות עונשים הרבה יותר קשים בדמות שנות מאסר למשל, ויש סטיגמה ציבורית כלפי מי שהורשע בהן בעבר, וכן רישום במאגר הפלילי. משרד עורי דין מנשה – רון הוא משרד מוביל המתמחה בייצוג לקוחות במגוון רחב של עבירות פליליות, בכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד מנוהל על ידי עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון, יוצאי פרקליטות המדינה ומשרדים מובילים. עורכי הדין במשרד בעלי ידע וניסיון רב שנים וישמחו לסייע לכם ולתת שירות משפטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

יצירת קשר 03-9158500

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן