מה הם יועצי תנועה ולמה הם חשובים?

לא פעם אנו נתקעים בפקק ומנסים לתהות מה הפשר הפקק, האם הוא בגלל אחד הנהגים שבחר להירדם אל מול הפלאפון או שמא תכנון הכביש נעשה בצורה לקויה ושגויה לחלוטין והביא אותנו אל פקק שכזה. באשר לאפשרות הראשונה לרובנו אין כל יכולת לשלוט, אך כאשר מדובר בתכנון נכון של כבישים, נתיבי תחבורה ואפילו מסופים עבור תחבורה ציבורית, אפשר להסתמך שירותיהם של יועצי תנועה. אנשי מקצוע אלו אחראים על תכנון קפדני של אוזרי נסיעה שונים, לחשב את כמות הרכבים העתידית והעכשוויות אשר תעשה שימוש בנתיבים אלו ועוד. לכן בכדי להבטיח תכנון קפדני ומדויק של כבישים ונתיבים שכאלו, מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים ולקבל ייעוץ מעולה לאורך כל שלבי הבנייה.

יועצי תנועה – כל הסיבות לנסיעה נעימה

כאשר מדובר בשירותיהם של יועצי תנועה לא מדובר בעצות כהמלצה אלא עצות אשר יכולות להציל חיים ובמידת הצורך גם להפוך את החניונים להרבה יותר מרווחים ורווחיים. כך למשל חלק מסל האחריות של יועץ תנועה ובמקרים של חניות תת קרקעיות לשם המחשה, הוא לבצע איזון בין כמויות החניה, למצוא פתרונות טכנולוגיים לצורכי החונים וכמובן לשלב מקדמי בטיחות שונים בין אם של כניסת רכבים גדולים ובין אם ביציאה בטוחה מהחניון.

עם זאת כאשר מדובר בתכנון של כבישים ונתיבי תחבורה, על יועצי תנועה לקחת בחשבון את כמות הרכבים אשר תעשה שימוש באותם נתיבים, כל זאת ועוד לבצע חישוב מקצועי לכמות הרכבים אשר יעשו שימוש בשנים הבאות. ולצד כל אלו גם להתאים את תוואי הכביש לשטח המבוקש, בין אם מדובר בדרכים הכוללים גבעות או חיבור אל צמתים מרכזים ואפילו כיכרות.

מאפייני בנייה ויעוץ נוספים

בבנייה של כבישים כמו שציינו ישנם לא מעט פרמטרים שונים, כל שכן בפרויקטים שכאלו יועצי תנועה יידעו לבצע תכנון מדויק גם של כמות הגשמים אשר אמורה להיספג בכביש לאורך כל השנה, דרכי גישה עבור הולכי רגל ועוד פרמטרים שונים. בחירה של יועץ תנועה הינה קריטית ולכן אחת ההמלצות היא לא אחרת מאשר חברת אור מהדנסים. צלצלו > 03-533-6777

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן