לעבור גמילה מבלי לעצור את החיים- זה אפשרי

לכולנו יש חיים דינמיים, עליות וירידות, תקופות יותר קשות לעומת תקופות קלות יותר. משברים יכולים לגרום גם לאנשים החזקים ביותר, אלה שחייהם נראים נוצצים, להרגיש מרוקנים ולעתים להתמכר בעקבות כך לחומרים כאלה ואחרים, חומרים שמאפשרים להם להתנתק ולטשטש את הכאב או הקושי שהם חווים. התמכרות לאלכוהול היא נפוצה ביחס לחומרים אחרים, בין היתר בשל העובדה שמכירתו היא חוקית מעל גיל 18. גמילה מאלכוהול אינה פשוטה. נדרשת משמעת עצמית חזקה ביותר כדי לעשות זאת לבד ומכורים לאלכוהול רבים לא מצליחים לעשות זאת למרות הרצון הרב לכך. אנו במרכז אור בונים תוכנית טיפול ייחודית לכל מטופל, כשהטיפול נעשה לצד שגרת היום יום ואינו דורש הימצאות במקום מסוים ברצף כמו במכוני גמילה סטנדרטיים.

להיגמל גם מסמים קלים

קנאביס או בשמותיו האחרים מריחואנה או גראס נחשב לסם קל, כזה שנחשב לפחות ממכר ואף נעשה בו שימוש למטרות רפואיות. למרות זאת, ישנם משתמשים שמוצאים את עצמם עם הזמן יותר ויותר מחפשים אחר  ההזדמנות הבאה לעשן עד כדי כך שהדבר מפריע להם בשגרת החיים ובעמידה במטרות שהם מציבים לעצמם. עם זאת, התמכרות לקנאביס מפריעה פחות לשגרת החיים ולכן אנשים דוחים את הטיפול בדבר וממשיכים לחיות כך למרות שהדבר מפריע להם למצות את מלוא הפוטנציאל שבהם. תכנית גמילה הנעשית לצד שגרת החיים הרגילה ונוגעת בכל ההיבטים שמשפיעים על ההתמכרות כפי שנעשית במרכז אור סייעה לרבים אשר מצאו עצמם מחפשים את ההזדמנות הבאה לעשן.

להתחיל מחדש באמצעות גמילה מסמים

התמכרות לסמים כמו קוקאין לא רק שמפריעה לשגרת החיים, אלא פוגעת פיזית ונפשית במכור אליה. גמילה מקוקאין היא קריטית כדי לחזור למסלול חיים נורמלי ולהתחיל מחדש. במהלך גמילה מסמים כמו קוקאין ישנן תופעות לוואי שמקשות מאוד על המכורים להיגמל גם אם הם מאוד רוצים בכך. אנו במרכז אור מטפלים באמצעות תוכנית מיוחדת הנבנית עבורו. רבים ממטופלינו שלנו הם אנשים עסוקים מאוד, חלקם אף אנשי עסקים וציבור מוכרים אשר מודעים להתמכרות שלהם, רוצים להיגמל אך לא מצליחים לעשות זאת לבד. אנשים אלה לא יכולים להרשות לעצמם להתנתק לחלוטין מעבודתם. התוכנית הטיפולית שלנו הכוללת מפגשים אחד על אחד עם מטפל מומחה, מטפל רגשי ואף טיפול זוגי או משפחתי מסייעת לרבים להיגמל תוך כדי המשך העבודה וחיי השגרה.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן