‏למה חשוב לטפל בבעיית התמכרות להימורים?

ההתנהגויות הכי מסוכנות בחיים הם בדרך כלל התנהגויות חברתיות שאנחנו לא ממש יודעים איך להתמודד איתן. לפעמים, מה שנראה לנו נורמלי ‏ואפילו הגיוני בתחילת הדרך, יכול מהר מאוד להפוך להיות מסוכן ואפילו לא בריא. ‏על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על התנהגויות כמו משחקי הימורים ומזל, ‏הדרך בין משחק תמים לבין התמכרות להימורים קצרה במיוחד והיא עלולה להשפיע על כל מהלך החיים שלכם אם אתם לא מקבלים את הטיפול שאתם צריכים לקבל. אנחנו, אנשי הצוות המקצועי של מרכז הגמילה אמיל, ‏יודעים עד כמה מורכבת היא הבעיה של התמכרות להימורים, ואנחנו עושים הכל על מנת למצוא את הפתרון שמתאים למצב האישי שלכם, על מנת להצליח למצוא את האיזון הנכון ולאפשר לכם להיות בסביבה הבריאה ביותר לכם, גם כאשר אתם מתמודדים עם פיתויים שונים.

‏בשונה מההתמודדות עם בעיות התמכרות אחרות, בעיית התמכרות להימורים היא אמנם בעיה שאינה מסכנת באופן ישיר את החיים שלכם, אבל היא בהחלט עלולה להיות בעיה עם השפעות על איכות החיים, על רמת החיים, ועל בני המשפחה והחברים הקרובים שלכם. אם אתם מאבדים את כל הכסף שלכם בגלל משחק הימורים מסוכן, אתם עלולים ‏למצוא את עצמכם במצב כלכלי לא פשוט, ויש גם מחקרים שמעידים על קשר בין הימורים ‏לבין שימוש בסמים. ‏מה שאומר שאין ברירה ואתם חייבים לקבל פתרון מקצועי, ברגע שבו אתם מבינים שיש לכם בעיית התמכרות להימורים.

‏הדרך לשמור על עצמכם ועל המשפחה שלכם

‏על מנת להצליח להתמודד עם בעיות קשות כמו חוסר שליטה על משחקי מזל בחיים שלכם, צריך לקבל עזרה. צריך למצוא ‏את המקום שבו אתם מרגישים הכי בנוח שיש ‏לקבל את הטיפול שלכם, ורק לאחר מכן לחשוב על כל הדרכים הנכונות להתחיל לתכנן את התהליך. אנחנו, אנשי הצוות של מרכז הגמילה אמיל, ‏יכולים לעזור לכם להתמודד עם בעיות קשות ומורכבות של התמכרות ואנחנו מבינים עד כמה חשוב לתת לכם את המר חייב להתמודד ואת התמיכה שאתם צריכים לקבל, כאשר מדובר על התנהגות חברתית.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן