להפתיע עם משלוח יין מפנק

אחת התחושות הנעימות ביותר היא תחושת הפתעה. לדעת שמישהו חשב עליך מבלי שאתה עצמך תחשוב על כך ולא לדעת מה לקבל. הפתעות יכולות להיות ממגוון סוגים- מסיבת הפתעה, חופשה בהפתעה או משלוח הביתה בהפתעה. משלוח בהפתעה הביתה מומלץ, כי זה מאפשר גם למי שנמצא רחוק אחד מהשני להפתיע, וגם כי זה לא דורש הכנה מוקדמת וזוהי הפתעה במאה אחוז. מחוות ומתנות שתוכלו להפתיע בהם את היקרים לכם הם למשל בקבוק יין, מארז שוקולדים מפנק, זר פרחים, ממרחים ופינוקים נלווים ועוד. בקבוק יין היא מתנה נהדרת היות והיא מסמלת יוקרה והשקעה, וכמובן מה יותר כיף מלסיים יום קשוח עם כוס יין טובה בבית? אם אתם מעוניינים להפתיע על ידי משלוח יין ירושלים, אנחנו פרחי פיונה נשמח לעזור לכם בהפתעה.

משלוח יין ירושלים והסביבה

אנחנו פרחי פיונה מקיימים משלוח יין ירושלים והסביבה, למשל גם בפסגת זאב, הר אדר, אבו גוש, שורש, אדם, גבע בנימין, מישור אדומים, מעלה אדומים ועוד. כשעושים משלוח יין, עליכם לבחור את היין המתאים לכם ביותר. אנחנו עובדים עם מגוון יקבים מהארץ כמו האור הגנוז, בנימינה, חבל יהודה ורמת חברות, יקבים מצרפת כמו ברטל, לואי ז'אדו, שאטו בלריב דובואה, וינובל ולאס פויזון וכמובן היין האהוב והידוע בלו נאן. מתוך היינות תוכלו למצוא יינות לבנים יבשים ויינות חצי יבשים, ויינות אדומים עם גוף מלא וגוף חלקי. הינות יכולים להתאים לישיבה עם חברים, למהלך הארוחה ואפילו יינות קינוח, לפי איך שתבחרו.

אז איך מזמינים?

באתר שלנו תוכלו לראות לאילו מקומות אנו מקיימים משלוח יין ירושלים והסביבה, ואם העיר או הישוב שלכם נמצא שם, פשוט הקליקו על בקבוקי היין והמוצרים הנלווים שאתם בוחרים, והזמינו דרך אתר האינטרנט במשלוח עד הבית. המשלוח יגיע תוך מספר בודד של ימי עסקים עם כל מה שהזמנתם. בזכות שירות המשלוחים המדהים, מגוון סוגי היינות, המוצרים הנלווים שמשדרגים את המתנה, השירות הבלתי מתפשר וכל זה במחירים מעולים, פרחי פיונה היא החנות המובילה בתחום היין והמחוות בירושלים.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן