להנכיח את הזיכרון באבן

להיפרד מאדם יקר זה אף פעם לא פשוט. כל אדם הוא עולם ומלואו, כל איש היה יקר לאהוביו וקרוביו ומי שסיפורו יהדהד לנצח בדפי ההיסטוריה. לאורך הדורות ,בני האדם ניסו לקיים את זכרון מי שכבר אבדו מהעולם בדרכים שונות. ציור, ספרות, שירה, אלו רק חלק מהאומנויות שאיפשרו לנותרים מאחור להנכיח את זכר הקרובים אליהם. כעת, באמצעות פיסול באבן, אנחנו למעשה מציעים לכם להפוך את המצבה של האדם הקרוב לאנדרטה, ליד ושם. אנחנו רואים בעבודה שלנו אומנות שימושית, הקמה של מצבות גרניט מתוך הניסיון לתת ביטוי אומנותי, בכלים שלנו, לאישיות של האדם אשר את שמו חשוב לנו להזכיר. צלצלו למידע נוסף 052-2797554

איך נראה התהליך בעיניים שלנו

כאמור, שלבי הפרידה והאבל הם נושא מורכב ומטבע הדברים, כל משפחה וכל קרוב צריך לעבור את התהליך באופן אישי, אנחנו רואים בעבודה שלנו חלק מתהליך ההחלמה. אנחנו מגיעים אם עבור חידוש מצבות או במידה ואתם רוצים ליצור מצבה מיוחדת, יש מאין, בהתאם לחזון שלכם.

ביחד, אנחנו יושבים, לומדים על זהותו של המת, מנסים לתת ביטוי אומנותי לאישיותו, כדי שתוכלו לספר לאחרים, באמצעות האבן, על האדם המיוחד שהיה. אנחנו עושים הכל כדי שהעבודה שלנו תהיה מדויקת ונקיה. אנחנו משתמשים בחומרים איכותיים בלבד, עמידים מפני בליה, כדי שהמהלך המיוחד הזה, ימשיך להדד ולחבר אתכם, הנותרים מאחור, בכל פעם כאשר אתם עולים לפקוד את המצבה.

אנחנו רואים בעבודה שלנו שליחות של ממש

'אדם ואבן', הוקמה לאחר אירוע אישי, פטירתו של אבי, אשר הובילה אותי להתנסות ביצירה של מצבה בהשראתו. העבודה שלי היא לא רק 'עבודת קבלנות' אלא היא כלי שמאפשר לי לעזור לכם לספר את הסיפור בצורה ויזואלית. אני רואה בעבודה שלי סוג של שליחות ומתוך היכרות אישית, אני שמח להשתמש בכישרון שלי כדי לעזור לאחרים במסע האבל, המסע המורכב והלא פשוט הזה.

אם אתם מתלבטים, רוצים לשמוע עוד על העבודות שלנו, הרי שאתם מוזמנים לדבר איתנו עוד היום. אנחנו עושים הכל, החל מהקמה של מצבות, עיצוב לוח זיכרון ועוד ועוד. בכל פעם מחדש, אנחנו עושים הכל כדי שהתהליך יהיה נעים, כדי שבני המשפחה והקרובים ירגישו בנוח בתוך הסיטואציה. אנחנו יודעים, זה אף פעם לא קל, אבל דווקא משום שיש לנו ניסיון אנחנו מבקשים מכם לתת בנו את אמונכם.

אם יש לכם שאלות אישיות, אנחנו זמינים עכשיו בטלפון 052-2797554

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן