לבצע אבחון מעמיק

אחת מן הבעיות המוכרות ביותר אצל ילדים וכן גם אצל מבוגרים זה דיסגרפיה אשר הינה מאובחנת כקושי לרשום מילים כמו שצריך, אם זה בסדר המדויק שלהם, כתיבה אשר לא נוחה לקריאה, וכן גם הפרדה לא מדויקת של מילים. כמו כן על מנת לטפל בדיסגרפיה יש צורך באבחון מעמיק ואיכותי של מכון אשר מתמחה בכך. אנו במכון שלנו לא עושים רק אבחונים מעמיקים אלא גם מעניקים דרכי פתרון ועובדים עם המטופל על הפתרון המתאים ביותר עבורו וכזה אשר יספק פתרון איכותי וכיפי לבעיה. יתר על כל בעיית הדיסגרפיה פוגעת גם אצל מבוגרים שכן, ראיונות עבודה למיניהם ובכל מיני סוגי עבודה יש צורך בלרשום דברים והדבר יוצר אצל האנשים אשר סובלים מדיסגרפיה חרדה קלה ופחד. לשם טיפול ייחודי בדיסגרפיה ובשלל ליקויי הלמידה תוכלו לפנות אלינו למכון זרחין ונספק עבורכם אבחונים מדויקים לתחומים כמו הבנת הנקרה, ליקויי למידה, הפרעות קשב וריכוז, דיסקלקוליה, דיסגרפיה ועוד. במכון שלנו אנו פועלים בשיטת טיפול ייחודית אשר מותאמת למטופל ואשר תוביל לשיפור משמעותי בהישגים של המטופל וכן ברכישת כלים אשר הינם הכרחיים לחיים טובים יותר. כמו כן לקויי למידה לא סובלים רק מתסמינים לימודיים אלא גם מתסמינים אישיים של חוסר הערכה עצמית ועוד.

 

לטפל באופן מדויק

תלמידים ומבוגרים רבים סובלים מתופעת הדיסגרפיה שכן תופעה זו מעבר להשפעות הקוגניטיביות כמו כתיבה לא נכונה, השמטת מילים, הפרדה מוטעית של מילים ועוד, היא משפיעה גם בצד הרגשי והאישי שכן ילדים ומבוגרים אלו סובלים מהערכה עצמית נמוכה, ביטחון עצמי ירוד, וכן נוצר תסכול רב בדימוי העצמי שלהם. כמו כן על מנת לטפל בתופעה זו בצורה איכותית וטובה יש צורך בליווי אישי של מכון מוסמך ומיומן אשר יעניק לכם את הכלים האיכותיים ביותר על מנת להתמודד עם התופעה.

 

כלים איכותיים לכתיבה נכונה

דרך נהדרת לפתור את בעיית הדיסגרפיה זה באמצעות חיבור בין המטפל למטופל ותוך שימוש בחושים כמו שמיעה וחוש הראייה, בנוסף לכך נשתמש בטכניקות פורצות דרך אשר דרכן יוכל הסובל מדיסגרפיה לצאת לחיים חדשים ולכתיבה איכותית יותר. לשם כך תוכלו לפנות אלינו למכון זרחין ונספק עבורכם אבחונים מעמיקים על מנת להבין האם באמת יש לכם דיסגרפיה וכן גם פתרונות הולמים עבור כלל ליקויי הלמידה שלכם. לפרטים נוספים וייעוץ צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 050-4200291 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן