ידע רחב היקף שמתורגם לאחזקה אופטימלית

בריכת שחיה, גם אם היא קטנה יחסית ומותקנת בחצר הבית, היא מערכת מורכבת. המים עצמם הם תרכובת כימית רגישה שחובה לטפל בה באופן מוקפד על-מנת שאפשר יהיה להיכנס לבריכה בראש שקט באמת. בהתאם אחזקת בריכות שחיה היא נושא שחשוב להקדיש לו תשומת לב, לא פחות מבחירת הבריכה והתקנתה. יעל ארבל היא אגרונומית ומפעילת בריכות מוסמכת. חברת Perfect pools שאותה הקימה ומנהלת ארבל מספקת שירותי אחזקה לכל סוגי בריכות השחיה.

הדגשים העיקריים לגבי אחזקת בריכות שחיה

* תדירות – לכל פעולה במסגרת אחזקתה של בריכת שחיה יש תדירות מומלצת. אי הקפדה על המדיניות הזו עלולה לגרום נזקים בלתי הפיכים לבריכה והפסדים כספיים משמעותיים לבעליה. בהתאם מומלץ בחום לא לדחות שום פעולה הקשורה לאחזקת הבריכה.

* תשומת לב לכל פרט חריג – מעבר לתחזוקה השוטפת הנדרשת לכל בריכת שחיה (למשל שמירה על רמת חומציות נאותה, איזון של כמות הכלור ועוד), יש גם מצבים שמחייבים תיקון יסודי. כדי לזהות את המצבים האלה בהקדם האפשרי, ולמנוע פגיעה בלתי הפיכה בחלק כזה או אחר של הבריכה, חשוב לשים לב לכל פרט חריג.

* ניסיון – אנשי מקצוע שמתחזקים בריכות שחיה כבר שנים רבות יודעים לבצע כל פעולה נחוצה באופן מיטבי, וכך להבטיח תוחלת חיים ארוכה מאוד לבריכה ומקסימום הנאה ממנה.

* טמפרטורה נאותה – הטמפרטורה המומלצת לבריכות שחיה היא 24 עד 29.5 מעלות (ישנן גם בריכות טיפוליות שאותן מחממים לטמפרטורה גבוהה יותר). חימום יתר יגרום להיווצרות כמויות גדולות של אבנית ולמים בגוון עכור ולא נעים.

אחזקת בריכות שחיה נשענת על בקיאות רחבת היקף – גם לגבי הכימיה של המים, גם לגבי היבטים סביבתיים וגם לגבי המרכיבים השונים של המערכות שנכללות בבריכה (משאבות, סננים, חדר מנועים, רובוט הניקוי ועוד). בחברת Perfect pools הצטבר כל הידע הנחוץ, וזאת בזכות קרוב ל-20 שנות פעילות ענפה בתחום ספציפי זה. הבקיאות מתורגמת לשירות מקצועי להפליא ויעיל במיוחד, ובנוסף מקפיד הצוות על שירות בסטנדרטים גבוהים: הגעה בדיוק במועד שתואם, עבודה שקטה תוך שמירה על הסדר, מענה מפורט לכל שאלה ושקיפות מלאה.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן