המדריך המלא לחלונות משרד נקיים

בנייני המשרדים המודרניים לרוב גבוהים מאוד וכוללים חלונות גדולים במיוחד. ניקוי חלונות בגובה הוא פעולת תחזוקה בסיסית אשר נדרשת בכל מבנה משרדים. החלון הוא המראה של המשרד כולו, כך שחשוב להקפיד לנקות את החלונות לקידום התדמית של העסק. ניקוי חלונות בגובה הינו מקצוע לכל דבר. על מנת לבצע ניקוי יסודי, צוות הניקיון גולש על חלקו החיצוני של הבניין באמצעות ציוד סנפלינג. לכן, העבודה כולה חייבת להתבצע תוך הקפדה על תקני הבטיחות המחמירים ביותר.

אלו אישורים צריך בשביל לבצע עבודות ניקיון בגובה?

החוק קובע חובת קבלת אישורים בעבור ביצוע עבודות ניקוי חלונות בגובה. חברת הניקיון אחראית לקבל את כל האישורים הדרושים, בעוד שאתם נדרשים לבחור בחברות אמינות ומקצועיות. לטובת ביצוע העבודה נדרשים 3 אנשים בתפקידים שונים: גולש סנפלינג, משטיח שנמצא על הקרקע, מנהל מקצועי. על העובד שמבצע את הסנפלינג להיות בעל תעודה של גולש מעטפת, ועל המנהל המקצועי להחזיק גם בתעודה זו, לצד תעודת בוגר קורס עזרה ראשונה. כמו כן, העובד שממלא את תפקיד המשגיח אינו זקוק לתעודות או אישורים, עיקר תפקידו הוא הרחקת עוברי אורח מהאזור הסגור.

הניקוי הכי יסודי לחלונות

גם הטכנולוגיה החדישה ביותר, אינה מהווה תחליף למגע אישי בפעולות ניקיון. המנקה בניקוי חלונות בסנפלינג מתמקם אל מול החלון ומסיר את הלכלוך בצורה יסודית, וכאשר הוא נתקל באזורים מלוכלכים במיוחד או לכלוך קשה הוא משתמש באופן נקודתי בחומרי ניקוי חזקים. שיטת ניקוי חלונות בגובה עם סנפלינג מתאימה לניקוי חלונות בכל גובה, עם דגש על בניינים גבוהים מאוד או קירות זכוכית.

ניקוי חלונות עם מנוף

טכניקה נוספת לניקוי חלונות בגובה היא ניקוי עם מנוף הרמה. המנוף מרים את צוות הניקיון לגובה החלון, ומאפשר להם לנקות ביסודיות את החלק החיצוני. מיקום המנוף אל מול החלון הכרחי לביצוע העבודה, וחשוב לציין שגם בשיטת ניקוי זו יש לעבוד על פי תקנות בטיחות של עבודה בגובה ולאבטח את הצוות וכל הציוד. ניקוי חלונות בגובה עם מנוף דורש אישור עבודה בגובה והסמכה להפעלת מנופים. תעודה של גולש מעטפת מאפשרת גם ביצוע עבודות ניקיון חלונות עם מנוף.

איזו טכניקת ניקיון חלונות הכי מומלצת?

את בחירת שיטת הניקיון הטובה ביותר נבסס על התנאים בשטח, המאפיינים של המבנה והדרישות הרלוונטיות. חשוב להתייחס לגובה של החלונות, סוג החלונות, גישה אפשרית מתוך המבנה, התאמה של המבנה לשיטות הניקוי הקיימות וגם לרמת הלכלוך. להזמנת ניקוי חלונות מקצועי ויסודי לכל סוגי הבניינים חייגו עכשיו אל חברת קרן שמש 050-9393031.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן