הדרכה הורית- מה זה בעצם?

הורים לילד קטן שמאז שלמד לומר "לא רוצה" לא מוכן להקשיב לכם? לא מבינים לאן נעלם הילד העדין שלכם בתוך גיל ההתבגרות? מרגישים  כאילו ארוחת ערב עם הילדים היא האתגר הקשוח ביום?

אם אתם מזדהים עם חלק מהתחושות האלו, הגעתם למקום הנכון. הורים רבים חשים אבודים בתוך חווית ההורות, ומרגישים כאילו "אף אחד לא גילה להם" שלהיות הורה זה דבר קשה כל כך. נוצר ריטואל חוזר בו הילד רוצה משהו אחד וההורה דורש דבר אחר, והמלחמה תיגמר בייאוש ואפיסת כוחות. במלחמה הזו גם אתם וגם הילדים מפסידים. מפסידים את ההורות כחוויה משמחת, ומפסידים את הקשר השמח והבריא שיכול להיות לכם. בדיוק בשביל זה קיימת הדרכת הורים.

הדרכה הורית יכולה להיות במגוון של פלטפורמות- בפגישה זוגית בקליניקה עם אשת מקצוע, בסדנה פתוחה על הורות, יצירת קבוצת הורים שנפגשת באופן קבוע ועוד. בהדרכה הורית תוכלו לעצור לרגע משטף החיים והלחץ, לנשום עמוק ולחשוב מחדש- איזה הורה אני רוצה להיות? בעזרת ייעוץ והכוונה תוכלו להסתכל על סיטואציות שגרתיות מחדש, ולהבין איזו תגובה מתאימה יותר. דבר נוסף הוא תשומת הלב לכך שלכל משפחה מתאים דבר אחר. מה שמתאים לילד אחד לא בהכרח יתאים לילד אחר. בהדרכה תקבלו הכוונה המותאמת למשפחה הפרטים שלכם.

בחירת אשת המקצוע

אחרי שהבנתי שאני רוצה ללכת להדרכת הורים, איך בוחרים נכון אשת מקצוע טובה?

בבחירת אשת המקצוע כדאי לשים לב למספר דברים-

  • האם המדריכה מוסמכת? חשוב לוודא כי מאחורי המדריכה יש שיטה סדורה, והכרה בה כמדריכה.
  • ותק וניסיון- כולנו מכירים כי אין חכם בעל הניסיון. שנים של התנסות עשויות לתת ניסיון יקר מאד.
  • הבנה רחבה- ככל שאשת המקצוע בעלת אופקים רחבים יותר, כך תוכל לזהות טוב יותר את הסיפור שלכם.

אם בחרתם להתחיל בהדרכה- שושי הרשקו תשמח לפגוש בכם ולהתחיל תהליך ביחד אתכם. שושי בעלת ותק רק בתחום, מדריכה מוסמכת מטעם מכון אדלר ועוסקת בנוסף גם בייעוץ זוגי ומשפחתי. שושי תשמח ללוות אתכם למסע להורות בריאה ומשמחת.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן