ברבור שחור תחפושת מחמיאה במיוחד

ברבור הוא בעל חיים שמזוהה עם אסתטיות מרשימה מאוד. ברבור שחור הוא לא "רק" יפה אלא גם מיוחד, ולכן המין האנושי מוקסם ממנו. למעשה יש אפילו תיאורה שלמה סביב בעל חיים זה, שמהווה גם מטאפורה מושלמת – לעובדה שגם אם נדמה לנו שאנחנו יודעים הכל, העולם מורכב יותר (ולמעשה דווקא ה"ברבורים השחורים", כלומר האירועים שנמצאים מחוץ לשדה הראייה והמחשבה שלנו, משפיעים באופן דרמטי על המציאות). בהתאם מהווה ברבור שחור תחפושת מוצלחת, גם בפורים וגם בפסטיבלים מכל הסוגים. שוורץ פרוות מציעה שלל פריטים שמהם ניתן להרכיב ברבורים שחורים שימשכו תשומת לב רצויה ומחמאות רבות.

* חצאית / שמלה בצבע שחור – הבסיס לתחפושת של ברבור שחור, או כמובן ברבורה שחורה, הוא בגד בצבע שחור אחיד. כדי להוסיף יופי לתלבושת, מומלצות אופציות כמו שמלת פייטים, חצאית נוצות, בגד גוף עם פייטים ונוצות וכו'.

* כנפיים / מנשא גב – אחד המרכיבים הבולטים במראה של כל ברבור הוא הכנפיים הגדולות. מוטת הכנפיים של הברבורים מגיעה ל-2 מ' ומעלה, ויש אפילו מינים עם כנפיים ברוחב של 2.80 מ'. מן הסתם קשה עד בלתי אפשר ליצור תחפושת בקנה מידה של 1:1, אבל כנפיים או מנשא גב בהחלט משדרגים תחפושות ברבורים שחורים.

* אביזרים – כדי להעשיר עוד יותר את תחפושת הברבור השחור אפשר, וכדאי, לשלב בה גם סרט נוצות, הדרס, כתר, מניפה, מסיכה ונציאנית עם נוצה שחורה, ויש כמובן עוד אפשרויות – זה הזמן לתת לדמיון וליצירתיות להנחות אתכם.

הכוונה מועילה במיוחד

כמו בעלי חיים אחרים – טווס, אריה, פנתרה, חתולה ועוד – מהווה גם ברבור שחור תחפושת מוצלחת ואהובה. הצוות המנוסה של שוורץ פרוות, שפועלת ברציפות מאז 1939 וכבר עזרה לדורות רבים של ישראלים להיערך לפורים (וגם לאירועים אחרים שבהם מתחפשים), אמון על מתן הכוונה מועילה במיוחד – כדי שתוכלו להפוך לברבור שחור או ברבורה שחורה מרהיבי עין. בחנות תמצאו כמובן גם את כל המרכיבים הנחוצים לתחפושת זו, שבזכותה החג הקרוב יהיה שמח במיוחד מבחינתכם.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן